Dobro došli na oficijelnu stranicu grada Zenica

Služba kabineta gradonačelnika

Služba vrši sljedeće poslove:

  • prati stanje u oblasti za koju je osnovana, te predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera nadležnim organima;
  • provodi i obezbjeđuje izvršavanje zakona i drugih propisa u oblastima za koje je osnovana;
  • obavlja normativno – pravne, stručne i administrativne poslove u pripremi nacrta i prijedloga propisa i drugih akata iz nadležnosti Gradonačelnika za koje nisu nadležne službe za upravu;
  • obavlja poslove obrade zahtjeva stranaka upućenih Gradonačelniku, te upućuje odgovore i obavijesti po podnesenim zahtjevima;
  • učestvuje u poslovima koordinacije i saradnje sa gradskim službama za upravu i drugim službama i organizacionim jedinicama;
  • priprema i donosi rješenja u postupcima u kojima je utvrđena nadležnost Gradonačelnika;
  • vrši protokolarne poslove za potrebe Gradonačelnika, dogovaranje sastanaka, posjeta, prijema delegacija;
  • obavlja poslove izrade stručnih analiza i priprema izvještaje i informacije za potrebe Gradonačelnika;
  • organizuje, provodi i nadzire obavljanje poslova javnih nabavki u skladu sa Zakonom;
  • vrši stručne poslove koji se odnose na izvještavanje javnosti o radu Gradonačelnika, pomoćnika Gradonačelnika i rukovodioca službi putem pripremanja saopćenja za javnost i drugih informativnih materijala;
  • organizuje konferencije za štampu i novogodišnje press konferencije uz prezentaciju rezultata poslovne godine na izmaku;
  • organizuje medijska praćenja rada Gradonačelnika i sjednica Gradskog vijeća;
  • učestvuje u pripremi, izradi i medijskom praćenju programa obilježavanja svih događaja koji su od važnosti za Grad;
  • vrši poslove pripreme, uređivanja i izdavanja određenih informativnih biltena i publikacija;
  • priprema i po potrebi dostavlja Gradonačelniku izvode iz štampe u kojima se tretiraju pitanja iz nadležnosti Grada;
  • vrši kompjutersku obradu i pohranjivanje natpisa iz štampe koji se odnose na rad Grada;
  • vrši studijsko-analitičke i stručno-operativne poslove komunikacija s javnošću putem sredstava javnog informisanja i drugih oblika posredne i neposredne komunikacije sa građanima;
  • vrši oglašavanje u javnim glasilima za potrebe Grada (objave, konkursi, tenderi, čestitke i slično);
  • obezbjeđuje prezentacije i promocije Grada;
  • evidentira i čuva dokumentaciju o radu Gradonačelnika;
  • vrši personalne poslove iz nadležnosti ljudskih resursa, te poslove upravljanja ljudskim resursima;
  • prati postupke usvajanja općih akata iz oblasti kadrovske problematike i stara se o zakonitoj primjeni istih;
  • prati postupke usvajanja općih akata iz oblasti normativno – pravnih poslova i stara se o zakonitoj primjeni istih;
  • učestvuje u izradi trogodišnjeg i godišnjeg plana Službe s uključenim prioritetima iz Plana implementacije Strategije razvoja Grada;
  • obavlja i druge poslove iz oblasti za koju je osnovana.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.